responsive
Nowości ze świata Google i Apple
20 czerwca 2016
Pokaż wszystkie

Google Summit Podsumowanie

Google summit

Za nami roczny summit Google, który wskazał nam najważniejsze kierunki w jakich idzie wyszukiwanie online. Bardzo ciekawe przemówienia CEOsów Google a pod spodem podsumowanie już po polsku:)

1) Rewolucja mobilna sprawia, że Google przebudowuje Analytics i AdWords tak by stawiał mobilność na pierwszym miejscu.
2) Rocznie dokonywanych jest kwatryliony wyszukiwań w Google. Ponad połowa tych wyszukiwań jest z telefonów komórkowych i tabletów,
3) Google skupia się na rozwoju mikro-momentów, takich chwil kiedy mamy potrzebę, ochotę na coś, która trwa jedynie chwilę a natychmiast może zamienić się w konwersję.
4) Zrozumienie mikro-momentów ma najważniejszy wpływ dzisiaj na zrozumieniu klienta i doprowadzeniu konwersji i sprzedaży online do optymalnych wyników.
5) Google dociera dziś do 90% użytkowników internetu, zrozumienie intencji tych użytkowników i kontekstu sytuacyjnego w jakim się znajdują to podstawa.
6) Telefony komórkowe i widoczność na nich to już nie jest dodatek. To pierwszy kontakt klientów z firmą.
7) Oznacza to że reklamy tekstowe mają teraz więcej znaków, dodatkowych 50% znaków. CTR wzrósł po wprowadzeniu zmian na dostosowanie mobilne o 20%
8) Reklamy graficzne są bardziej intuicyjne tak, by Google mógł je dostosować do różnych ekranów.
9) W ciągu kilku miesięcy stawki będą mogły być dostosowane w zależności od urządzenia – oznacza to lepszą możliwość targetowania odpowiednich urządzeń.
10) Marki, które korzystają z mikro-momentów, wygrywają na swoich rynkach.
11) 98% klientów dużych sklepów kupuje online, 3/4 z nich zaczyna zakupy sprawdzając produkty na telefonie komórkowym (dane z USA)
13) Przy reklamach mobilnych dodawanie w reklamach informacji regionalnych i lokalnych znacząco podnosi sprzedaż.
12) Ponad miliard osób korzysta z Google Maps.  Użytkownicy odwiedzają 1.5 miliarda lokalizacji odszukanych w Google Maps rocznie.
13) Wprowadzanie inwentarza sklepów przy wyświetlaniu firm na Google Maps.
14) Wprowadzanie reklam firm w trakcie nawigacji użytkowników przy wykorzystaniu Google Maps.
15) AdWords jest dzisiaj największym multi-kanałowym, najbardziej miarodajnym narzędziem  na świecie.
16) Google przeprowadził badanie, które pokazało że jeden zakup online, prowadził do przeciętnie ponad jednej wizyty wwiększych sklepach w USA.
17) Wyszukiwanie mobilne prowadzi do większego ROI (Zwrotu Inwestycji)
18) Wprowadzenie możliwości kolaboracyjnej analizy danych do Analytics i testów optymalizacyjnych -> Optimize 360
19) Data Studio 360 – Tworzenie szybkich dokładnych raportów, które można kopiować w podobny sposób do Google Apps.